Інтерактивні вправи (мова)
Е чи И? (пазл)
Правопис префіксів з, с
Правопис префіксів з, с
Правопис префіксів роз, без, з, с
Правопис префіксів пре, при, прі
Правопис префіксів (знайди помилку)
Наголос у словах
Складні випадки наголошення слів (моя) . Підготовка до ЗНО
Правила переносу слів
Апостроф
Апостроф
Апостроф (пазл)
Апостроф, м'який знак
Вживання м'якого знака
Вживання м'якого знака
Вживання м'якого знака (гра "Перегони")
Написання ьо, йо
Чергування у-в, і-й
Чергування у-в, і-й (у тексті)
Зміни приголосних при додаванні суфікса -ськ-
Суфікси прикметників
Правопис не з різними частинами мови
Правопис не з різними частинами мови
Правопис не з іменниками і прикметниками
Спрощення в групах приголосних
Подвоєння приголосних
Подвоєння приголосних (5 клас)
Подовження приголосних
Правопис слів разом, окремо, через дефіс
Правопис слів разом, окремо, через дефіс
Правопис складних слів
Написання складних слів (пазл)
Написання складних слів (класифікація)
Написання складних слів (вільна текстова відповідь)
Букви -н- та -нн- у прислівниках
Букви Н і НН у прикметниках
Іншомовні й українські слова (класифікація)
Інтерактивна вправа "Правопис слів іншомовного походження" на платформі Miksike (моя)
И, І в словах іншомовного походження
Подвоєння в словах іншомовного походження
М'який знак і апостроф у словах іншомовного походження
Знайди помилки
Відшукай помилки
Написання займенників
Тести для перевірки знань з мови 5-11 клас
Гра на узагальнення в кінці року "Правильне - неправильне написання слів"
Будова слова
Дзвінкі та глухі приголосні (характеристика звуків)
Приголосні тверді й м'які
Спрощення в групах приголосних
Наголошуємо правильно
Тренажер наголосів ( тести)
Групи слів за походженням
Запозичена лексика
Пряме та переносне значення слова ( гра "Перший мільйон")
Багатозначні слова
Пряме та переносне значення слів
Пряме та переносне значення слів
Синонімічна дуель
Добери синонім
Антоніми
Доберіть антоніми
Знайди пару-антонім
Антоніми
Прикметники-антоніми
Прикметники-антоніми (кросворд)
Виправте помилки (культура мовлення)
Професійні слова (кросворд)
Застарілі слова
Застарілі слова
Архаїзми, історизми, неологізми
Загальновживані й стилістично забарвлені слова (пазли)
Словники (кросворд)
Лексичні жарти (кросворд)
Знайти слова
Лексичні помилки
Лексичні і граматичні помилки
Гра "Перший мільйон" "Чужинці" (про русизми,лексичні помилки)
Продовжи фразеологізм (знайти пару)
Походження фразеологізмів (кросворд)
Збираємо фразеологічні скарби
Крилатий вислів - автор
Морфологія
Морфологія (гра "Перший мільйон". Підготовка до ЗНО)
Визнач відмінок іменника
Істоти та неістоти
Істоти та неістоти
Конкретні й абстрактні іменники
Роди іменників
Рід іменника
Рід іменника
Рід незмінюваних іменників
Рід незмінюваних іменників
Рід незмінюваних іменників
Число іменників (тільки однина і тільки множина)
Число іменників (тільки однина і тільки множина)
Відміни іменника
Відмінки іменника
Відміни іменників
Відміни іменників
Закінчення іменників ІІ відміни а (я), у (ю) в Р. в.
Подовження приголосних в О. в. одн. іменників
Знайди помилки при відмінюванні іменників
Розряди прикметників за значенням
Розряди прикметників за значенням
Ступені порівняння прикметників
Ступені порівняння прикметників
Ступені порівняня прикметників
Відмінювання прикметників
Групи відмінювання прикметників (тверда й м'яка)
Визнач відмінок числівників
Розрізнення числівників та інших частин мови
Розряди числівників
Правопис числівників
Котра година?
Розряди займеників
Особові займенники
Правопис займенників (квест-кімната)
Займенники (узагальнення)
Займенник !!!
Морфологія. Узагальнення за 6 клас (колесо фортуни)
Правопис Е, И в особових закінченнях дієслів
Розряди прислівників
Ступені порівняння прислівників
Тестові завдання з теми "Прислівник
Прийменник як службова частина мови
Знайди прийменник (вікторина)
Групи сполучників підрядності
Сполучник ( види сполучників за значенням, за будовою, правопис сполучників) (ігрове шоу) !!!
Групи часток за значенням
Розряди часток (пазл)
Службові частини мови. Вигук
Правопис службових частин мови ( тест)
Складносурядне речення
ВПРАВИ-ТРЕНІНГИ
НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Кожен викладач, готуючись до уроку,
ставить для себе декілька питань: чому навчити учнів і як це зробити, як
сформувати їхній духовний світ. Успішність
навчально-виховного процесу, висока якість уроку досягається саме завдяки
використанню нестандартних технологій одним із таких є урок – тренінг.
У сучасній літературі тренінгом
називають досить різні варіанти групової роботи. Ю.Ємельянов розглядає тренінг
як групу методів, спрямованих на розвиток здібностей до навчання та оволодіння
будь-яким складним видом діяльності. Отже, однією з провідних і невід'ємних
форм роботи на уроці під час тренінгу стає групова робота, елементи якої нами
використовуються на всіх етапах уроку. Групова форма організації учбового
процесу має ряд переваг: вона сприяє підвищенню мотивації до навчання, вчить
об'єктивно оцінювати себе та інших, підвищує особистісний статус учня в
колективі.
Вправа 1 «Дискусія »
Предмет : українська література
Тема: Т Шевченко – геній чи пророк?
Етап уроку:
узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок.
Обладнання : твори
Т. Шевченка, вислови про творчість поета, малюнки учнів, стінгазети,
репродукції картин.
Інтегровані навчальні дисципліни:
етика, історія, українознавство
Мета: закріпити
пройдений матеріал, навчитися аналізувати та давати об’єктивне пояснення
вивченому.
Інструкція до виконання вправи: на етапі закріплення вивченого матеріалу
викладач пропонує учням об’єднатися в малі групи.
Викладач ставить дискусійне
питання та пропонує обговорити його в групах; після того як вичерпався
час на обговорення, кожна група представляє своє вирішення. Групи працюють 15 хвилин, після чого презентують свою
роботу у вільному форматі. Творчий підхід оцінюється додатково.
Формує
соціальну, комунікативну, полікультурну компетентності
Вправа 2 «Крокодил»
Предмет : українська мова
Тема: Фразеологія
Етап уроку: актуалізація
опорних знань.
Обладнання: фразеологічний
словник
Інтегровані навчальні дисципліни: логіка, фізична культура, художня культура, мовознавство.
Мета: стимулювати активність учнів на уроці та навчити
діяти колективно
Інструкція
до виконання вправи : учасники
об’єднуються в дві групи кожна команда по черзі загадує
фразеологізм до теми уроку і та команда, якій загадали показує його без слів, використовуючи
невербальне спілкування (жести, міміка) і так по черзі.
Формує загальнокультурну, комунікативну, життєву компетентності
Немає коментарів:
Дописати коментар