вівторок, 19 жовтня 2021 р.

Інтерактивні вправи (мова)

 

Інтерактивні вправи (мова)


Орфографія
Ненаголошені голосні е, и в словах





Ненаголошені голосні е, и





Орфографія (гра "Перший мільйон")




Орфографія 2 (гра "Перший мільйон")




Е чи И?
Правопис Е, И в словах
Е чи И? (пазл)
Правопис префіксів з, с
Правопис префіксів з, с
Правопис префіксів роз, без, з, с
Правопис префіксів пре, при, прі
Правопис префіксів (знайди помилку)
Наголос у словах
Складні випадки наголошення слів (моя) . Підготовка до ЗНО 
Правила переносу слів
Апостроф
Апостроф
Апостроф (пазл)
Апостроф, м'який знак
Вживання м'якого знака
Вживання м'якого знака
Вживання м'якого знака (гра "Перегони")
Написання ьо, йо
Чергування у-в, і-й 
Чергування у-в, і-й (у тексті)
Зміни приголосних при додаванні суфікса -ськ-
Суфікси прикметників
Правопис не з різними частинами мови
Правопис не з різними частинами мови
Правопис не з іменниками і прикметниками
Спрощення в групах приголосних
Подвоєння приголосних
Подвоєння приголосних (5 клас)
Подовження приголосних
Правопис слів разом, окремо, через дефіс
Правопис слів разом, окремо, через дефіс
Правопис складних слів
Написання складних слів (пазл)
Написання складних слів (класифікація)
Написання складних слів (вільна текстова відповідь)
Апостроф у словах іншомовного походження
Знайди помилки
Відшукай помилки
Написання займенників
Тести для перевірки знань з мови 5-11 клас
Гра на узагальнення в кінці року "Правильне - неправильне написання слів"


Новий український правопис

Ділові папери

Будова слова
Будова слова


Фонетика. Графіка. Орфоепія


Фонетика 5 клас (гра "Перший мільйон")


Дзвінкі та глухі приголосні (пазл)
Дзвінкі та глухі приголосні (характеристика звуків)
Приголосні тверді й м'які
Вимова приголосних і голосних. Спрощення в групах приголосних.
Спрощення в групах приголосних
Наголошуємо правильно
Тренажер наголосів ( тести)


Лексикологія

Атлас слів (слова за походженням)
Групи слів за походженням
Запозичена лексика
Пряме та переносне значення слова ( гра "Перший мільйон") 
Багатозначні слова
Пряме та переносне значення слів
Пряме та переносне значення слів
Синонімічна дуель
Добери синонім
Антоніми
Доберіть антоніми
Знайди пару-антонім
Антоніми
Прикметники-антоніми
Прикметники-антоніми (кросворд)
Виправте помилки (культура мовлення)
Професійні слова (кросворд)
Застарілі слова
Застарілі слова
Архаїзми, історизми, неологізми
Загальновживані й стилістично забарвлені слова  (пазли)

Словники (кросворд)
Лексичні жарти (кросворд)
Знайти слова
Лексичні помилки
Лексичні і граматичні помилки
Гра "Перший мільйон" "Чужинці" (про русизми,лексичні помилки)
Фразеологія
Знайди пару
Крилатий вислів - автор


Словотвір

Морфологія
Морфологія (гра "Перший мільйон". Підготовка до ЗНО)


Іменник

Визнач відмінок іменника



Прикметник

Числівник
Визнач відмінок числівників


Займенник

Дієслово

Дієприкметник

Дієприслівник
Прислівник
Службові частини мови
Прийменник як службова частина мови

Знайди прийменник (вікторина)
Правопис та вживання прийменників (гра "Вдар крота")
Групи сполучників підрядності
Сполучник ( види сполучників за значенням, за будовою, правопис сполучників) (ігрове шоу) !!!

Синтаксис. Пунктуація
Складносурядне речення

ВПРАВИ-ТРЕНІНГИ

НА  УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Кожен викладач, готуючись до уроку, ставить для себе декілька питань: чому навчити учнів і як це зробити, як сформувати їхній духовний світ.     Успішність навчально-виховного процесу, висока якість уроку досягається саме завдяки використанню нестандартних технологій одним із таких є урок – тренінг.

У сучасній літературі тренінгом називають досить різні варіанти групової роботи. Ю.Ємельянов розглядає тренінг як групу методів, спрямованих на розвиток здібностей до навчання та оволодіння будь-яким складним видом діяльності. Отже, однією з провідних і невід'ємних форм роботи на уроці під час тренінгу стає групова робота, елементи якої нами використовуються на всіх етапах уроку. Групова форма організації учбового процесу має ряд переваг: вона сприяє підвищенню мотивації до навчання, вчить об'єктивно оцінювати себе та інших, підвищує особистісний статус учня в колективі.

Вправа 1 «Дискусія »

Предмет : українська література

Тема: Т Шевченко – геній чи пророк?

Етап уроку: узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок.

Обладнання : твори Т. Шевченка, вислови про творчість поета, малюнки учнів, стінгазети, репродукції картин.

Інтегровані навчальні дисципліни:  етика, історія, українознавство

Мета: закріпити пройдений матеріал, навчитися аналізувати та давати об’єктивне пояснення вивченому.

Інструкція до виконання вправи: на етапі закріплення вивченого матеріалу викладач пропонує учням об’єднатися в малі групи.

Викладач  ставить дискусійне питання та пропонує обговорити його в  групах; після того як вичерпався час на обговорення, кожна група представляє своє вирішення. Групи працюють 15 хвилин, після чого презентують свою роботу у вільному форматі. Творчий підхід оцінюється додатково.

Формує соціальну, комунікативну, полікультурну компетентності

 

Вправа 2 «Крокодил»

Предмет : українська мова

Тема: Фразеологія

Етап уроку: актуалізація опорних знань.

Обладнання: фразеологічний словник

Інтегровані навчальні дисципліни: логіка, фізична культура, художня культура, мовознавство.

Мета: стимулювати  активність учнів на уроці та навчити діяти колективно

Інструкція до виконання  вправи : учасники  об’єднуються в дві групи кожна команда  по черзі загадує фразеологізм  до теми уроку і та команда, якій загадали  показує його без слів, використовуючи невербальне спілкування (жести, міміка) і так по черзі.

Формує  загальнокультурну,  комунікативну, життєву компетентності

 

Немає коментарів:

Дописати коментар